Reunie jeugdsoos Impulse – 24 juni 2023

Reunie Jeugdsoos Impulse
Meld je aan via Facebook of e-mail

Een kleine dertig jaar geleden opende de destijds 96-jarige parochiaan Piet Bos Jeugdsoos Impulse, in de oude kosterswoning naast de kerk. Al snel was de jeugdsoos niet meer weg te denken van de vrijdagavond en werden er onvergetelijke herinneringen gemaakt. Wie herinnert zich niet de legendarische pappie en mammie-avonden, playbackshows, oliebollenparty’s, carnavalsfeesten en voor de jongere garde de maandelijkse soosavond op de zaterdag. Een groepje oud-soosgangers vindt het na 15 jaar daarom hoog tijd om samen deze mooie herinneringen op te halen.

De voorbereidingen zijn al in volle gang; op 24 juni 2023 is het zover in ‘t Schathoes van de Menkemaborg. Vooraf is er mogelijkheid om daar een hapje te eten  en vervolgens barst het feest los, terwijl een DJ zorgt voor de muzikale omlijsting.
Voor deze reünie geldt natuurlijk: hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Daarom is de organisatie op zoek naar zoveel mogelijk oud-soosgangers die wel zin hebben in een feestje. Er is een besloten Facebookpagina (Jeugdsoos Impulse) waar al velen zich hebben aangemeld en via het e-mailadres jeugdsoosimpulse@gmail.com kun je ook je belangstelling aangeven. Ben of ken jij iemand die gezellige avonden heeft beleefd in onze Jeugdsoos, wijs hem of haar dan op de Facebookpagina of het e-mailadres. Zo blijf je op de hoogte en weet je zeker dat je dit feest niet mist.

De reüniecommissie: Jack Bos, Johan Bos, Harry Bos, Nellie Kamp en Cock Middendorp