Oude palmtakjes-inzameling van Liudger-parochianen voor askruisje – takjes van hoop

Zondag 19 februari is er om 11:15 uur een vijf-kerken-viering in de Sint Bonifatiuskerk in Wehe den Hoorn. Pastor Nellie Hamersma-Sluis gaat voor in deze viering.

Na afloop zullen de oude palmtakjes, die vorig jaar met Palmpasen zijn uitgereikt, buiten de kerk worden verbrand. De as van deze takken wordt met Aswoensdag gebruikt voor het askruisje.

U bent van harte welkom bij deze viering. Neem uw oude palmtakjes mee, als u deze nog heeft (ze mogen ook in het weekend van 11-12 februari in de kerk van de eigen locatie worden ingeleverd). Na afloop is er koffie en thee en kunt u meekijken met het verbranden van de takjes.