Kom naar de vijfkerkenviering in Kloosterburen op 6 november!

Bijzondere viering in Kloosterburen – met extra mooie muziek !

Volgende week zondag 6 november is er een bijzondere viering in de St. Willibrorduskerk in Kloosterburen. Dat komt omdat er daar ’s middags een Korendag is, waar de koren uit onze parochie extra lessen krijgen. Omdat ze toch in Kloosterburen zijn, doen ze er graag aan mee om de viering ’s morgens vanaf elf uur muzikaal extra luister bij te zetten.

Dat vertelt Carien Bos, bestuurslid van de H. Liudgerparochie en zelf ook enthousiast koorlid. Ze wordt in bijgaande video begeleid door Rudi Diekstra, organist van het St. Ceciliakoor uit Kloosterburen

Korendag

Ter gelegenheid van de Korendag voor alle acht koren van de parochie, is er een gezamenlijke woord- en communieviering met samenzang, waarbij Chris Fictoor zal voorzingen als cantor.

Pastor Nellie Hamersma gaat voor tijdens deze viering. Het belooft een mooie muzikale viering te worden.

Parochianen en belangstellenden uit alle 5 locaties zijn van harte welkom om mee te zingen of te luisteren. “We hopen op een volle kerk!”, aldus Carien en Rudi.