Gezocht: enthousiaste secretarieel medewerker !

Gezocht:

enthousiaste secretarieel medewerker voor Pastoraal team & Parochiebestuur

Het bestuur van de Liudgerparochie is op zoek naar iemand binnen onze parochie die ons team wil ondersteunen als secretarieel medewerker. Het betreft een zeer veelzijdige functie met afwisselende werkzaamheden. Het gaat om een vrijwilliger, maar er staat wel enige vergoeding tegenover. De leden van het parochiebestuur zijn zelf ook enthousiaste vrijwilligers, die zich met veel plezier inzetten voor de parochie, en die vooral gemotiveerd zijn door de diversiteit aan taken en activiteiten en vanwege de vele contacten.

De vacature ontstaat door het vertrek van onze huidige zeer gewaardeerde medewerkster. Zij ontwikkelde zich gaandeweg tot een spin in het web, en een rots in de branding.

Het parochiebestuur is nu op zoek naar iemand die een mooie en leuke vrijwilligersfunctie zoekt, met veel contacten, in samenwerking met een prettig team.

Het brede scala aan activiteiten bestaat onder andere uit het notuleren van de vergaderingen van het parochiebestuur, het bijhouden van de agenda, het ondersteunen van het werk voor de Vijfkracht, het onderhouden van contacten met dirigenten en koren of het maken en bijhouden van het vieringenrooster van de voorgangers.

Er valt nog veel meer te vertellen over de functie of over de diverse taken. Dat doen we dan graag in een persoonlijk gesprek, telefonisch, of bij een kopje koffie.

Wil je meer weten, schroom dan niet en bel even met vicevoorzitter Koos Poelma  (06-51290228) of stuur geheel vrijblijvend een mailtje: Koos.Poelma@home.nl